خدمات ارائه شده توسط کتابخانه دیجیتال شهرداری اصفهان

۱- خدمات حضوری (سالن مطالعه دیجیتال)

شامل رایت، پرینت، Email و … که بر اساس هزینه های مصوب رایت و پرینت، و به ازای هر صفحه دریافت شود.
هر کاربر می تواند در سالن مطالعه دیجیتال کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی شهرداری اصفهان متن کامل کتاب رامشاهده نموده و طبق قانون حق مولف ۱۰ درصد کل یک کتاب را به شکل رایت و پرینت دریافت نماید.
برای استفاده از سالن مطالعه دیجیتال نیازی به عضویت نمی باشد و غیر اعضاء نیز می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

۲- خدمات مشاوره دیجیتال به صورت حضوری، الکترونیکی و تلفنی

خدمات مشاوره، راهنمایی به کلیه کتابخانه ها و مراکزی که قصد ایجاد و راه اندازی کتابخانه دیجیتال را دارند.

۳- خدمات تحت وب

کاربران با مراجعه به پورتال کتابخانه دیجیتال و از طریق سامانه جستجو ساده و پیشرفته می توانند منابع اطلاعاتی خود را جستجو و بازیابی نمایند و متناسب با نوع دسترسی خود به پایگاه های کتابخانه از آن استفاده نمایند.
-خدمات جستجو و بازیابی اطلاعات دیجیتالی: کاربران کتابخانه می توانند از طریق وب و پورتال کتابخانه دیجیتال به منابع اطلاعاتی دسترسی یابند.

-خدمات تحویل مدرک الکترونیکی (Delivery document):

کاربرانی که عضو کتابخانه دیجیتال نیستند و می خواهند به صورت الکترونیکی از کتابخانه دیجیتال استفاده نمایند از طریق سامانه جستجو به جستجوی کتاب های مورد نیاز خود پرداخته و با مشاهده فهرست مندرجات کتاب و انتخاب صفحات مورد نیاز خود و اعلام و ارسال آن به کتابخانه دیجیتال، بخش های مورد نیاز خود را  ارسال نمایند تا کتابخانه از طریق پست الکترونیکی آن را در اختیار کاربران غیر عضو قرار می دهد.